بازم جنایت در پشت آگهی استخدام

بازم آگهی استخدام و به دام افتادن دختری جوان. نمی دونم چرا این دختران جوان تنهایی می روند دنبال کار؟ حالا نمیشه همراه یه مرد خانواده بروند؟ 

این حادثه غم انگیز را بخونین . واقعا قلب آدم از این همه جنایت می خواد منفجر بشه. آدم از انسان بودن شرمش می گیره:

زوج تبهکار با انتشار آگهی استخدام، دختران جوان را به دام سیاه خود کشانده و بعد از مسموم کردن آنها اموالشان را به سرقت می‌بردند.

متهمان در جریان یکی از سرقت‌های خود، دختر بی‌گناهی را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های ورامین رها کردند.

بعدازظهر 7 دی‌ماه امسال، زن میانسالی نزد ماموران پلیس آگاهی شهرستان ورامین رفت و از ناپدید شدن مرموز دخترش خبر داد. او مدعی شد که دخترش از صبح که برای انجام کاری خانه را ترک کرده، ناپدید شده و حتی تلفنش هم خاموش است.

بعد از اظهارات این زن، تحقیقات برای یافتن ردی از دختر ناپدید شده شروع شد. ماموران با پرس‌وجو از دوستان این دختر متوجه شدند که او روز حادثه با دیدن یک آگهی استخدام که به‌صورت تک‌برگی در محل پخش شده بود، قصد رفتن به دفتر فرد آگهی‌دهنده را داشت تا بتواند کار پیدا کند.

از آنجایی که احتمال می‌رفت آگهی استخدام ترفندی برای به‌دام انداختن دختر جوان بوده باشد، ماموران یکی از این آگهی‌ها را پیدا کردند و با تحقیقات انجام‌شده دریافتند که این آگهی درخصوص استخدام کارمند زن در یک کارگاه تولیدی در ورامین است.

ماموران در ادامه متوجه شدند که کارگاه تولیدی مورد نظر هیچ مجوز قانونی ندارد و به‌صورت غیرمجاز فعالیت می‌کند. بنابراین راهی محل کارگاه شدند و آنجا را به‌صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این کارگاه، ظاهرا محلی برای تولید چرم است و به غیراز یک زن جوان، فرد دیگری به آنجا رفت‌وآمد ندارد. این زن در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و از آنجا که احتمال می‌رفت از ماجرای ناپدیدشدن دختر جوان باخبر باشد، به اداره آگاهی منتقل شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه خود منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد اما زمانی که تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و از جنایت هولناکی که با همدستی همسرش در کارگاه مخروبه مرتکب شده بود، پرده برداشت.

او گفت: از آنجا که من و همسرم بیکار بودیم، نقشه‌ای کشیدیم تا با عملی کردن آن، بتوانیم پول و طلای دختران جوان را سرقت کنیم. برای این کار، اقدام به چاپ و انتشار آگهی استخدام چند کارمند زن کرده و آگهی‌ها را در سطح شهر ورامین پخش کردیم. روز بعد از پخش آگهی‌ها، 2 دختر برای پیدا کردن کار به‌کارگاه چرم‌سازی‌ مراجعه کردند و توانستیم با خوراندن نوشیدنی مسموم آنها را بیهوش کرده و اموالشان را سرقت کنیم. بعد از سرقت هم آنها را در کنار جاده‌ای در نزدیکی شهر رها کردیم و به‌کارگاه برگشتیم.
وی ادامه داد: هفتم دی ماه بود که دختر جوانی به‌کارگاه آمد و گفت که دنبال کار می‌گردد. وقتی می‌خواستیم به او نوشیدنی مسموم بدهیم، متوجه نیت ما شد و مقاومت کرد. در همان لحظه همسرم او را کتک زد و به زور 6 قرص خواب آور به او خوراند و بیهوشش کرد. سپس همه طلاها و پول‌هایش را سرقت کردیم و او را به قتل رساندیم تا نتواند از ما شکایت کند.

بعد هم جسدش را در خرابه‌ای رها کردیم. با اعتراف تکان‌دهنده این زن، ماموران در کمتر از نیم ساعت مخفیگاه شوهر او را شناسایی و این مرد را که قصد داشت از طریق پشت بام فرار کند، دستگیر کردند. بعد از دستگیری غلام، جسد دختر بی‌گناه نیز در همان حوالی کشف شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت. سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به‌خاطر بی‌توجهی شهروندان به توصیه‌های پلیسی، تا‌کنون افراد زیادی قربانی اعتماد به آگهی‌ها و اعلامیه‌های استخدام کذایی شده‌اند و افراد فرصت‌طلب و سودجو تحت عناوین شرکت‌های خدماتی، تجاری، سرمایه‌گذاری و کاریابی و به بهانه استخدام، جوانان را به دام خود کشانده و هدف کلاهبرداری و سوءاستفاده قرار می‌دهند.

سرهنگ یارندی به شهروندان مخصوصا بانوان توصیه کرد که فریب هرگونه آگهی استخدامی را نخورند و علاوه بر تحقیق درخصوص شرکت موردنظر، حتی‌المقدور به همراه یکی از بستگان نزدیک خود در آنجا حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد