شگفتی های آفرینش!

آدم بعضی از آفریده های خدا را هر چی نگاه می کنه سیر نمیشه. مثلاْ جنگلهای انبوه در دامن کوه ها یا آبشارهای زیبا در دل جنگل یا چهره ی زیبا و دوست داشتنی Taylor Swift !  

 

  

 

 بقیه شگفتی های آفرینش را اینجا ببینید...... 

 

   

  

 

 

 

 

  

 

 

   

  

  

 

 

  

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://toranjbanoo.com

جدا باهات موافقم مهرداد عزیز... صورت خیلی زیبایی داره این خانوم البته کلا زیباست نه فقط چهره ش... اولین باری که عکسش رو دیدم با این که نمی دونستم کیه اما در دم اونو ذخیره کردم و هی به چهره ش نگاه می کردم..
اینجاست که گفته اند تبارک الله احسن الخالقین...

vo0ro0jak66 پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

وای مهرداد من عاشق تیلورم٬همیشه و همیشه هم آهنگاشو گوش میدم.

زنی که من باشم پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.being-a-woman.blogfa.com

ممنون از حضورت

نیاز سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

کاملا درسته....منم دختری دارم که از داشتنش لذت میبرم.با دیدنزیبایی خدادادیشقدرت خدا را میبینم

الهه نور جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
یه نکته ای وجود داره اون هم اینکه اگر شما به یک بازیگر ... عشق میورزید و از دیدنش لذت میبرید ...
بهتون توصیه میکنم مراقب آخرتتون هم باشید آخه فردا واسه هیچ کدوممون نیست
مقایستون غلطه
خود دانی

گویند هرآنکسان که با پرهیزند
زانسان که بمیرند چنان برخیزند
ما با می و معشوق از آنیم مدام
باشد که به حشرمان چنان انگیزند

کوثر چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://deltang12.blogfa.com

آره منم واقعا ازش خوشم اومد

پربا شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ب.ظ

الحقق که کار خداست!!!
دمه این خدا جونم گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سجاد جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:25 ب.ظ

فکرز کنم این مطلبی که براتون می گم توی روایات 14 معصوم آمده باشد . شاید .
می گویند شیطان زشتی ها را زیبا و زیبایی ها را زشت جلوه می دهد .
در ضمن اگر عاشق این افراد هستید بهتر است بروید با آن ها ازدواج کنید . چون شهوت هم حدی دارد .

سجاد جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ب.ظ

بله (فکرز )می کنم این طور است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد